Till slut ringde hon upp...

Vill börja detta inlägg med att tacka för dom fina & omtänksamma kommentarerna jag fått. Blir glad av att läsa dom, det värmer i hjärtat. Dom betyder mycket!

STOR kram till dej ♥

Har beslutat att lägga mig nu, tror min kropp mår bäst av det. Hinner då också läsa lite i min bok innan jag blir för trött...

Fick ett samtal ifrån bistånds handläggaren idag. Har försökt nå henne under en tid, skickade till slut ett mail. Nu flera veckor senare ringer hon upp. Jag tog upp med henne att jag behöver fler timmar ledsagning. Så nu ska hon fundera över detta. Om det är HTJ eller en kontaktperson som passar bäst.

När hon frågade hur det funkar med HTJ sa jag som det var, att det ofta händer att jag inte får mina timmar. Hon skulle kolla upp det. Prata med dom, sen ha det i åtanke nu när jag ska ev få fler timmar.

Natti natti... ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen.

Jag fick inte svar på min fråga om att länka från min blogg till din, jag hoppas det är okej?

Sen hoppas jag verkligen det ordnar sej för dej, så du får den hjälp du behöver!!

Hoppas du får en lika fin dag imorgon, med sol och värme!!

// Anna :)

2011-05-12 @ 00:06:01
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Hej Anna..

Förlåt! Jag hade inte riktigt orken igår att svara på kommentarerna. Har inte glömt dej. Det är helt ok att du länkar till mig :)

Tack snälla för din omtanke! Hoppas detsamma för dej & att du får en bra dag! Kram Madeleine

2011-05-12 @ 09:57:33
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0