Uppvisningen

den var super, bra & rolig! Det var indian & westerntema, så storyn handlade om 3 cowboys & några indianer. Lite extra kul!

Sofia både sjöng, dansade & visade upp olika hopp & färdigheter hon lärt sig inom gymnastiken. Riktigt häftigt att se på, hon har utvecklats & blivit så duktig! Frida min bonus syster sjöng & dansade. Hon har denna termin bytt från dans till musikal. Det var kul att få se dom visa upp sig, det är i alla åldrar. Dom allra minsta sötaste 4 åringar till vuxna. Blir så sugen igen på att dansa & sjunga! Hoppas jag en dag kan göra det igen...

Showen varade i 1,20.
Det var precis så  jag orkade. Helt slut! Men det var det värt...

Bilderna jag tog blir inte bra, när det är i en salong på det viset. Filmade Sofia istället. Så ska titta igenom dom klippen imorgon, se om det blev något bra. Så tyvärr har jag inga bilder att dela med mig av :(

Hoppas ni haft en trevlig fredag kväll. Det har jag! Nu ska jag tacka för mig, så jag orkar imrogon...

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0