Stor rensning!

I min dator!

Höll på bli fullständigt galen på den! Efter att igår suttit i 4 timmar för att redigera 4 bilder. Idag har jag suttit samanlagt 7 timmar för att redigera 3 bilder. Men lyckades inte få en enda gjord pga datorn! Har vid ett par tillfällen senaste veckan fått resa disken när jag velat ladda upp bilder...

Men det tycktes inte räcka! Nu har Katta hjälpt mig. TACK!! Hon har talat om hur jag ska gå vidare. Så har nu rensat ur 14%. När jag kollade hade jag endast 5% ledigt minne! Inte ens 1 GB! Det var åt H**vete!

Har vid ett flertal tillfällen påpekat att datorn behöver rensas.. Men ingen har haft tid. Nu vet jag hur jag ska gå till väga, så kan själv. Vilket jag gillar... Att klara mig själv! ;)

Helt slut i kroppen, när det var som värst & jag var färdig att slänga datorn i golvet så tog jag en uppfriskade promenad med hundarna... Jätteskönt! Solen lyste, det hade klarnat upp på himmelen, doftade gott i naturen & mycket har slagit ut! Bilderna får ni se senare för nu ska jag diskdefragmentera om datorn. Vilket kommer ta en stund. Så medans den gör det tänker jag sova...

Vi hörs imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0