Levde, lever, överlevde...

Nu är klockan snart 5 på söndag morgon..

Ledsen att jag inte hann blogga idag, men jag sov för länge, var helt slut. Sen hade jag super bråttom för att ens hinna med det jag skulle. Vilket jag nästan hann...

Kom iväg, så som tänkt. Det har varit en helt fantastisk dag! Men det tänker jag inte skriva om nu, ska redigera bilderna, vara piggare när jag skriver om det. Så det får bli på eftermiddagen (söndag). Allt som hänt med rid olyckan la jag bakom mig denna dag. Ville njuta, umgås, ha roligt. Så det får bli som det blir imorgon!

Min kära vän såg efter hundarna, hela dagen & natten, var på en annan vän ställde upp att hämta upp mig på vägen, sen åka för att hämta hem mina bebisar. Tack för att ni finns ♥

Så nu efter ha landat lite hemma med en kopp te så tänker jag krascha i bingen! Känns lite fel, när det är ljust ute, frisk luft, underbara dofter, blå himmel, fåglarna kvittrar.. Men gör jag inte det så kommer det bara drabba mig själv. Så nu sängen nästa!

Ville bara med detta inlägg visa att jag lever ;)

P.S kommer svara på kommentarerna under morgondagen. Men vill tacka för era fina ord & eran omtanke! Puss på er ♥ D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0