God morgon vänner

Har  släpat mig upp..

Snart så kommer C som ska baka med mig idag. Vilket jag ser fram emot. Men att stiga upp är ingen hit. Har fått i mig frukost, snart ska hundarna få sin..

Tarzan ligger med mig i soffan, spinner & myser. Han har sovit med mig & Jane hela natten. Men hade kunnat betala för att bli av med Jane när hon satte igång vid 04.30 i morse! Hade fönstret lite på glänt, men persiennerna nere. Där skulle hon ta sig ut. Det enda som hon lyckades med var att föra en massa oljud & hon väckte hela familjen! MORR! Hon var inte längre kvar i sovrummet efter det..

Nu lite mat till hundarna, sen klä på mig & lite kaffe tror jag för att vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0