Får snabba mig idag ;)

Inte sämre idag.. Sitter i min bikini, har ätit frukost & även hundarna sin.

Snart så måste jag tyvärr ta av mig bikinin för att klä på mig något mer.. Idag är det inköp av mat som står på agendan.. Men tänker inte ta så lång tid på mig, för vill hem igen & njuta mera av solen...

Det blev dessvärre ingen promnead ner till vattnet igår, krafterna fanns inte där. Tog en kortis, så dom fick göra sina behov. Men för att orka det så tog jag till ketogan... Men det var ju inte fy skam i alla fall, med tanke på att jag fick möjligheten att njuta hela dagen av det vackra vädret. Satt även ute & åt min middag...

Hoppas ni också har möjligheten att njuta av det vackra vädret som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0