Mycket bra helg, men jobbigt att vakna till den dagen som är imorgon!!

Jaha, nu har klockan slagit måndag... Jag känner att mina kropp skriker! Men vad den skriker kan jag inte riktigt definiera?..

Ont, mår illa, trött, ögonen värker... Eller?

Jag tror hur som helt att jag går å lägger mig nu, har kommit i säng hyfsad tid den senaste veckan. Då pratar jag för att vara mig. Men som jag har mått har jag inte orkat heller... Så det säger sig självt varför.

Men tycker min dag vart mycket bra, trevlig! Fick besök igår som stannade tills idag. Åt frukost i solen, upp till gården, ingen sol, men det är bra ändå. Hem, VILADE! Gjort lite enklare hantverk.. Ooops.. Men fick ett ryck! Bäst att hänga på ;)

Ja gårdagen var inte sämre den!

Så nu lägger jag mig, glad, eller? Lite kluven, blir jobbigt att vakna imorgon! Får jag pengar? Om, hur mycket? Hur långt räcker dom? När får jag resten????????.... Ja det är inte lätt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hOppas du vaknar till en skaplig dag och att dina ororsmoment löser sej till det bästa.

Förstår din kluvenhets känsla!!

Den är sååå jobbig...för som jag upplever det kan jag aldrig njuta fullt ut av saker jag tycker om, det är svårt att bara hänge sej åt det man håller på med för kroppen gör sej hela tiden till känna.

Det är hela tiden en balansgång mellan att man måste få göra nåt kul,för att som du skrev fylla på energi, och att balansera så att man inte gör sej för sjuk.

För oftast kommer det "surt" efteråt i form av ont,trött,dåligt humör.

men som sagt ibland är det ju ändå värt det och man måste ju göra dessa saker...för hur skulle livet vara annars...ganska trist antar jag...kram

2011-03-28 @ 08:16:54
Postat av: Madeleineslife

Hela livet, vardagen är en balansgång! En skör sådan! Så det gäller att man väljer, väljer det som gör en gott, för själen!



Men att komma ut, se folk, göra det man tycker om är ett måste. Annars får man inget liv, har man inte det vad ska man leva för då....



Kramis

2011-03-30 @ 01:24:40
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0