Hej hej....

Hoppas ni har haft det bra?!

Det var länge sen sist.. Tråkigt nog har jag inte haft tillgång till dator, så jag har inte kunnat uppdatera här. Men nu är jag tillbaka, kom hem i tisdags kväll. Men sov inte hemma då. Nu har jag vilat i 2 dagar, har som träningsvärk i hela kroppen.

Tyvärr har jag inga bilder än att dela med mig utav, då min kamera är trasig. Har tagit bilder med min systers kamera & en väns. Så väntar på dom bilderna. Så det blir som en överraskning för mig också.

Har haft det mycket bra, många roliga minnen, massa skratt.

På väg...


Har njutit av solen hela dagen tillsammans med hundarna, pysslat lite. Läst i boken för första gången på jag vet inte när?.. Målat & fixat mina naglar :) Ikväll blir det till att vattna blommorna & avnjuta en middag ute med trevligt sällskap..

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anna D

Hoppas du har haft en fin semester, även om det kom lite surt efter med värk.

Ha en fin tid hemma. :)

Kram!!

2011-07-08 @ 22:19:38
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0