En skön sommar dag....

Tanken var att jag skulle blogga igår innan jag lag mig, men orken fanns inte.

Håller på att kämpa mig igneom min (lilla) gräsmatta. Som nu hunnit bli 2-4 dm lång på baksidan & 1-2 dm på framsidan. Så för att ta mig igenom den så måste jag använda trimmern. Jag har nu tagit mig igenom 1/3 på baksidan & 2/3 delar på framsidan. Så tids nog blir jag nog klar. Men min handled har inte repat sig ännu så det frestar på.

Men har haft en toppen bra dag idag. Bara varit, pysslat lite i trädgården, löst korsord. Sen åkte vi & badade, där det är alldeles klart vatten & långgrunt.

Avslutade med en riktgit god entrecote med egen bea, grillade grönsaker & stekt potatis i vitlök. Mumma!

Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Stina

Det lät riktigt gott! Är glad att vi inte har någon gräsmatta längre. Kram

2011-07-10 @ 09:41:49
URL: http://www.stinamittilivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0