Lite tom just nu...

Nu är denna fredag slut, skönt på sitt sätt. Jag har inte haft någon energi idag pga all värk..

HTJ var här på dan, vart faktiskt väckt av E när hon kom. Visste inte att hon skulle komma redan vid 11 tiden. Då jag har eftermiddagar. Men hon slutade tidigare denna fredag så därför kom hon tidigare till mig. Så nu är det fint här hemma, mycket skönt!

Vet inte ens vad det var jag tänkt att skriva om just nu, huvudet är bara tomt.

Har lyckats bränna mig på handleden av kokande vatten.. Skit ont gjorde/gör det! Så är det när man är slut i kroppen & inte kan hålla koll på sina lemmar...

Om jag känner mig bättre så ska jag försöka ta mig upp till gården i helgen, var alldeles för länge sen nu! Behöver energi!

Tackar för mig, nu går jag å lägger mig & hoppas på en bra morgondag..


Kommentarer
Postat av: sussi

Näää ... Vet du ..Jag kommer snart ner och sätter på dig såna där asbetskläder som brandmän har , sen lindar jag in dig i bubbelplats och hundarna med så de stutsar emot dig och så ska vi madrassera ditt hem. Du ahr ju mer otur än en som har krossa en spegel! Var rädd om dig kram

2011-01-29 @ 20:56:09
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Hahahaha... Ja detär nog enda sättet för att jag inte ska skda mig... ;) Ja någon spegel har jag ju inte haft sönder så tycker detta är orättvist!



Tack vännen! Kramis

2011-01-30 @ 02:08:25
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0