Känner någon igen detta symtom

SOM HAR EDS?

Jag har haft det tidigare nu har jag det igen.. Det börjar som en finne, i alla fall vad det ser ut som. Men sen svullnar den, gör förbannat ont, spänner.. Det känns som en inflamation?! Det gör att jag har svårt att öpnna munnen för att äta... Sist hade jagen vid örat.

Försökte få det på bild.. Det är som en knöl på hakan.
Den är 4 x 2,5 cm, så stor med andra ord! 




Som sagt det är svårt att fånga på bild.. Men jag gjorde så gott jag kunde, kanske blir bättre bild i daxljus..? Men om någon känner igen det, eller haft något liknande så är jag tacksam för tips vad jag ska göra åt det.


Kommentarer
Postat av: sussi

De inte nå körtlar som blir inflammerade..huga ser ut ONT ONT.. Hoppas de bättre nu kram

2011-01-19 @ 23:04:41
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Sv Sussi: Vet inte?.. Med tanke på att det gjorde ont ner under käkbenet så är det mycket möjlligt! Men har ju inte sökt för det...

Ont var vad det minst sagt gjorde! Nu tack & lov är det på bättringsväg.. :)

Kramis

2011-01-20 @ 14:46:07
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Therese

Har läst om att vissa får problem med bindvävsknölar när man har EDS, kanske är detta? Läste dock på ditt svar ovan att den var på väg bort så jag hoppas den har försvunnit :)

2011-02-13 @ 00:25:49
URL: http://themla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0