Sofia 10 år!!!

Min lillasyster Sofia fyllde 10 år idag!! Grattis tjejen! :)
Så fort åren går...

Hon älskar att pyssla som jag, tycker om dans & sång. Så vi har en hel del gemensamt & därför gav jag henne också pysselsaker i present :)

Ett av paketen hon fick & kortet jag gjorde till henne...
Det är ett ljuslila kort...


Dessa figurer fick hon av mig i julklapp & hade nu gjort. Här väntar dom på att strykas..


En stolt 10 åring med ny kamera & massa pysselsaker..
Det är hon i full gång med på hela vardagsrumsbordet! ;)


Full koncentration provar hon nu dom nya figurerna hon fick av mig. Men av dessa kan man göra en mobil. Så  det fanns pärlor till & materiel som behövs för att kunna göra en mobil.


Tårtan hon ska ha imorgon på sitt kalas.. Finaste tårtan jag sett någon gång!!
Lite avundsjuk.. ;)


Till sist bjuder jag er på denna spexbild! ;)


Det är jag & Sofia som leker.. Hon har som stavar med magneter i, med dom bygger man olika figurer med hjälp av dank kulor (tror jag) & olika former på plast. Så man kan tex bygga en kub, vad detta är som jag gjort. Hmm.. ja det vet jag inte..? Men låtsas att det är ett par glasögon ;)

Nu är jag helt slut, ont... Så måste lägga mig! Vi hörs om några timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0