Blev inte riktigt som jag hoppades...

Inte haft någon riktigt bra avslut på denna dag eller egentligen har det gått utför ju längre dagen gått.

Hade hoppats på att det skulle gå att vända, men jag har inte lyckats. Det blir bättre för någon minut, men sen kommer det tillbaka igen... Så det ända är att lägga sig i sängen & försöka somna & sen hoppas på att kroppen får vila under natten så jag är bättre imorgon när jag vaknar...

Då jag också ska ha möte med AT, hon kommer hem till mig. Så då bör jag vara så pigg att jag orkar hålla ögonen öppna & kunna höra vad hon säger utan att värken tar över.. Men samtidigt är det "bra" om jag inte är i bästa form, för då förstår dom inte hur jag har det annars & att jag har behov av hjälpmedel.... Men det löser sig.

Hoppas ni mår bra!?

Kramis


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet hur du känner dej! Jag har haft besvär med muskler och leder i 7års tid och nu som först har de kommit fram till EDS-Hypermobilitetssyndrom.

Man orkar inte med vardagen ibland och bara vill sova.

Jag är också sjukskriven p.g.a detta, jag jobber som Undersköterska på en akutvårdsavdelning annars.

Mina tankar finns hos dej!

Kramar Linda.

2011-01-11 @ 15:36:50
URL: http://lindalejs.blogspot.com
Postat av: Madeleineslife

Lina: Tack för din kommentar & din omtanke. Det värmer! Vi har samma typ av EDS du & jag.

Vad glad jag blir att höra att du har fått diagnosen, för det är inte lätt! Det krävs myket av en själv för att komma dit! Det underlättar i alla fall lite, lättare att förstå varför man mår som man gör & det finns ett namn på problemen. Man har inte blivit galen som jag i alla fall fått höra allt för många gånger...



Kramis Madeleine



2011-01-12 @ 14:15:41
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0