Återhämtning..

Tar det lugnt på soffan framför TV...

AT ringde upp mig idag, försökte nå henne sist i onsdags. Nu har vi äntligen en bokad tid då hon ska komma hem till mig. Då ska vi bla titta på en arbetstol till köket & prata vidare om en permobil som påbörjades när jag låg inne.

Migränen ligger på lur så det gäller att ta det piano nu! Hade en underbar dag igår med hundarna på gården!! Det har snöatlite mer från & till under dagen... Laddar inför kvällen då ett av mina favorit progam drar igång igen :) Let´s dance.. Spännande ska det bli, har inte riktigt koll på alla som ska vara med så det blir en liten överrasking :)

Nu måste jag vila mina muskler igen!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: litentanta

Men tack för att du påminde mig, tror jag ska följa årets Let´s Dance (om det är några bra med förstås ;) )



Är inne och läser hos dig som vanligt men lyckas ju aldrig att få till några kommentarer dessvärre, men läser gör jag och njuter av dina bilder!



Hoppas du får en bra dag idag,

kramen!

2011-01-07 @ 15:15:45
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Madeleineslife

Litentanta: Får vi se vilka du får som favoriter sen då :)



Jag förstår inte varför det ska trassla med att kommentera mina inlägg på bloggen?! Ska ta tag i det igen, se om jag kan få nåågot svar den här gången?.. Kul att du gillar det jag boggar om & mina bilder!



Tack!! Ha det bäst! Kramis

2011-01-08 @ 13:16:33
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0