Fick lite sällskap...

Ja så var det jag som inte skulle göra något annat än att ta det lugnt!..

Men får skylla det på Elin ;) 
Som varit hemma 1 v sjuk i halsfluss. Hon hade JÄTTETRÅKIGT!! Ville ha hjälp & inspiration att pyssla. Tyckte det lät trevligt med sällskap, så hon kom, vi gick igenom lite vad hon ville göra, vad hon hade för materiel. Sen var det dax för Let´s dance..

Men efter det blev vi kreativa, då vart det att jag hjälpte henne, men gjorde även själv ett par örhängen & ett mobilsmycke. Helt slut i kroppen sitter jag nu i soffan, ska släcka ljusen, borsta tänder & sen lägga mig. För imorgon blir det tigdigt! Jag ska åka med en granne in till staden, är hembjuden till Ruedee.

Så ska vara där under dagen & ev natten också, äta gott, titta på melodifestivalen... Så måste orka imorgon!

Natti natti...


Kommentarer
Postat av: litentanta

Det är så härligt att se när du sätter fart igen,

även om jag misstänker att du kanske gasar på lite

väl mycket av bara farten ;)



Jag gav med mig och får sällskap nu på nattkröken,

har så svårt att bestämma mig när det kommer till

det där, ska man vara tjurig o kaxig eller kanske

luta sig lite bakåt o erkänna att man är orolig?



Natti på sig!

2011-02-19 @ 02:50:38
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0