En riktigt mysig dag tillsammans

Nu ska jag lägga mig i i sängen efter en fantastik dag tillsammans med min kära!

Vi har varit till ett centrum & shoppat. Ingen julhysteri som jag väntat mig. Vi kunde i lugn & ro titta på det vi ville.. Fick med oss en del hem, men det får ni se imorgon ;)

Då jag är lite för trött för att blogga det nu...

Helgen har varit riktigt bra i sin helhet & har gjort det skóm jag önskade. Så nu väntar en ny fart fylld vecka med julklappar, födelsedagstårtor, pyssel, julkort tillverkning etc..

Puss på er så länge...

Kommentarer
Postat av: Pia EDSmamman

hej min vän, tack för att du grattade mig på min födelsedag, det värmte!! och jag är oxå trött idag, bakade saffransbullar igår och sydde på ett förkläde, samt började på en tröja till Lucas ,hoppas jag blir piggare under eftermiddagen så ajg orkar göra lite mer på den, det är ju så roligt att sy!!



Hoppas du piggar på dig, och att du får fler mysiga dagar med dina kära nu under julen. Kramar Pia

2011-12-12 @ 13:44:29
URL: http://www.edsmamman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej vännen..

jag kunde återhämta mig igår ... Så idag är ja piggare igen. Hoppas du fick sy igår!?

Kramar

2011-12-13 @ 12:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0