En dag på soffan

Nu sitter jag här en liten stund innan jag ska lägga mig..

Har legat större delen av dagen på soffan, täppt i näsan & lite febrig. Men började dagen med att träffa min lillasyster Felicia som kommit hem från Thailand efter ha varit borta i 4 månader! Hon kom hem ett par veckor tidigare än beräknat. Mycket kul att se henne, få krama om henne igen.

Hon behövde skjuts, då jag såg chansen att få träffa henne :)
Så vi hann umgås en stund i bilen & sen stannade jag en liten stund där jag lämnade av henne. Så nu när hon är hemma är allt som vanligt igen!

Hoppas på att vara lite piggare imorgon, så åtminstånde orkar vara uppe på benen. Så jag kan packa upp kläderna efter resan.

Men det visar sig vilket tillstånd jag är i imorgon när jag vaknat..

Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0