Lång promenad

med princess cruiser :)

(lyckades inte med mina bilder igår, därför publicerar jag detta inlägg idag)

Fick en härlig tur med hundarna efter att fixat inne igår.
Har jag lärt mig en ny runda, så jag slipper ta den lite större vägen tillbaka. Där det är 70 km/h med de flesta kör betydligt fortare!

Så då blir det mesta dels skog, sen lite grusväg genom ett villa område.

Vägen vi tog oss fram på...













Lag på spikmattan när jag kom hem, innan jag fortsatte. Var ganska slut! Men återhämtade mig bra..


Kommentarer
Postat av: åland

Vilken härlig skogspromenad:) Är du nöjd med din scooter, verkar helt underbart med en sån,vilken frihet:)

2011-08-15 @ 17:26:37
Postat av: Madeleineslife

Ja det är underbart att kunna ta sig ut även det dagar jag inte orkar gå!

Är mycket nöjd med min scooter!! Den går super bra, även i terrängen ;)

Stark, smidig, enkel.. Så rekommenderar den absolut! :)

Ta hand om dej...

2011-08-16 @ 09:59:44
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0