En som åkte snålskjuts på min scooter....


Kommentarer
Postat av: EDSmamman

men ha ha ha, herregud vilken bjässe!!!!!



Du, en fråga, hur går det för dig att köra din scooter? Jag tycker så klart att min är superbra, jag kan rasta roffe ordenligt, han kan både springa, gå och galoppera bredvid mig lös efter skogsvägaran. MEN jag får jätteont om jag är ute i mer än 30-40 minuter. Värk i händerna, handlederna, armbågarna, axlarna och nacken. Min läkare i nässjö ville ju att jag skulle få en elrulle med joystick och jag ska boka tid nu hos min sjukgymnast...



Så jag tänkte höra hur du har det?



Kramis

2011-08-25 @ 01:42:39
URL: http://edsmamman.se
Postat av: Madeleineslife

Svar EDSmamman: Ja stor är dom. Tidigare under sommaren så var det en som bet mig. Ont gör det! Men dom är vackra..



Hur det än är så tror jag mer eller mindre man får ont. Men man ska ju inte bli liggande efter! Då sparar det ju inte energi. Jag kan få ont i axeln & ryggen om det är skumpigt eller om jag är ute 1 - 1½ tim. Men måste blir bättre på att använda min krage när jag är ute & kör. Dubbelkomando är suveränt!

Jag tror du kommer ha svårt att ta dig fram på de ställen du är van vid med mini crossern. Dom el rullarna är inte anpassade för landet. Men får du så ont som du beskriver så kanske du inte ha något val.

Jag har ett bälte runt midjan, det är expander resår i den. Så där är hundarna kopplade i när vi tar oss fram på vägen, på så sätt har jag båda händerna fria. För kör jag med en hand får jag jätteont! Hoppas det var svar på din fråga... Ring mig gärna om det känns enklare så kan vi prata om det...

Det är min AT som ordnar med allt detta, hon är super bra!

Kramis

2011-08-26 @ 12:48:37
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0