En bra avslutning på lördagen!

Hemma igen, men det är lite tomt när inte Sandra & barnen är kvar här :(

Vi fick super god mat, grillad fläskkarre, vitlöks smör, potatis, beasås, persilade sås, grönsallad med feta ost. Efter åt vi glass, dum som jag var så åt jag också en, mår där efter nu med bla halsbränna :(









Det har varit lite trögt idag, med mycket värk, känt mig som "bakfull". Trots att jag inte dricker! Men det har varit mycket, har hjälpt till med barnen & avlastat Sandra. Så klagar inte. Det är roligt & dom är ju så fina ♥
Känns som om det är söndag & måndag imorgon.. Men det är det som tur inte!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är de där sakerna man gör som man egentligen inte orkar som ger en energi och drivkraft att fortsätta kämpa. Att vara en del av en gemenskap, bland normala människor som ger en styrka. Att glömma en stund alla de där timmarna på soffan. Det är viktigt även om det eftersmak av sur baksmälla :)

2011-04-17 @ 23:29:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0