Gjorde ett riktigt kap!

Det vart en mjuk start men efter det full fart!

Har haft en till toppen dag ihop med Lisa. Vi red ut tillsammans med mina hundar i skogen. Så mysigt! Hundarna var också lyriska. Vi kollade en runda hur det såg ut efter vintern, om det gick att ta sig fram.

När vi kom tillbaka så ringde jag på en annons som Lisa hade sett i tidningen natten innan. Det var en som ville sälja porslin som var samma som mitt, 14 delar för 500 kr. Jag trodde att det skulle vara för sent, då det redan hade gått en dag. Sen när jag ringer henne så hade hon hittat en till stor skål, den ville hon ha 100 kr för. Vi åkte & tittade på detta. Super fint! Så för 600 kr så fick jag 15 nya delar. Vilket skulle ha kostat mig ca 2500 kr i butik. Detta såg inte använt ut. Gjorde ett mycket bra kap med andra ord!!!  Nu har jag utökat min samling med några nya varianter & har fler tallrikar :)

Dom har slutat tillverka denna serie, så att få tag i det är inte  lätt, så när detta dök upp blir man ju hlet lyrisk!

ÄR SUPER NÖJD & GLAD!!

En socker skål & mjölk kanna.


5 tallrikar & 5 ansietter


Den stora skålen, en djup tallrik & en liten skål


På vägen hem köpte vi oss en grekisk sallad, Lisa bjöd mig. Tack! Freja ville ha mcdonalds ;)

Var sjukt trött när jag kom hem! Hade inte haft möjlighet att vila under hela tiden... Så somnade direkt när jag lag mig ner på soffan.. Men det var så skönt att komma ut i skogen med djuren. Det var värt all värk!!


Kommentarer
Postat av: åland

låter som en riktig toppen dag:)

Nu kan du duka fint till påsken:)

2011-04-21 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0