Fick middags gäster igår också

Jag var minst sagt slut igår när Sandra åkte hem!
Jag däckade på soffan ganska snart...

Men hade en mycket trevlig dag igår! Som sagt så var Sandra här med sina barn Theo & Tiam. & denna gång fick jag hålla i lilla Tiam :) Jag fick bjuda dom på middag & fika (igen) ;)

Jag & Theo röjde, kittlades & sen fick jag springa efter honom. Men det gjorde i alla fall att Sandra kunde ligga på soffan. Det vart en hektisk dag. Men det vart lite gjort i alla fall. Hundarana var på gården till stor del av dagen med Lisa, så dom var trötta när dom kom hem.

Idag ska jag ta det lugnt, njuta av det vackra vädret. Jag har dörren öppen på baksidan. Så jag hör fåglarna kvittra, sen kan hundarna gå in & ut som dom vill.

Hoppas ni också får chansen att njuta av det vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0