Tillbaka på noll igen!

Gjorde ett försök tidigare idag att skriva ett inlägg men orkade inte... Orakr inte nu heller egentligen, så hemsk huvudvärk & värk i ryggens muskler!

Så hela dagen har jag tillbringat på soffan, fått några samtal. Dom var lite för mycket för att jag skulle orka med idag, men viktiga! Fick ett samtal av min läkare på smärtrehab från UAS. Hon bekräftade att dom ska skriva till min läkare här hemma att samarbetet dom ska avslutas därifrån, dom kan inte göra något för mig. Rehabprogramet har jag som sagt tidigare gått så dom tycker inte jag ska gå ett till. Dom gör inget för oss EDS patienter, för det finns inget som kan hjälpa oss. Det är möjligtvis dom som har inre problem med organ eller blödningar. Men som för mig kan dom inget göra... Det var svaret jag fick av henne. Så den ev kontakten jag kommer ha med dom är med min sjukgymnast, det får jag veta på måndag om den ska fortsätta.

Så detta känns ju otroligt bra.. NOT!!
Börja om från början, börja om på nytt...

Vart ska jag nu ta vägen?
Vem kan hjälpa mig?!
Vem är vvillig att ta emot mig?
Vem kan hjälpa mig med meiciner? etc..

Nej nu skiter jag i detta, tab hjälper inte heller just nu.. Så sängen nästa!



Kommentarer
Postat av: Stina

Fy vad jobbigt gumman! Både med värken och allt detta men läkare och allt. Så jobbigt att behöva börja om igen. Kramar om

2010-11-10 @ 23:49:39
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/
Postat av: Madeleineslife

Tack vännen för din omtanke! Det värmer i denna stund!

Kramis

2010-11-11 @ 22:54:05
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0