Den är borta :)

Bättre dag i dag :)

Somna inte förens efter 3 i natt eller morse beroende på hur man ser på det.. Men har sovit föhållandevis bra sen. Det bästa var att huvudvärken var borta när jag vaknade! Låg på spikmattann igår, jävlar så ont det gjorde!! Tog 2 st citodon också..

Nu sitter jag å väntar på Lisa ska hämta upp oss.. Sen in mot stadens julmarknad. Ska bli mysigt att strosa runt lite, träffa folk! Har inga pengar så kan inte köpa något, men åker in ändå så man får komma ut lite...

Vad har ni för er idag?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt att du känner dig lite bättre. Såna dagar ska man ta vara på. Själv har jag städat och pulsat i snön, helt galet. Jag har VERKLIGEN en bra period och jag njuter så mycket jag kan :)

2010-11-28 @ 22:30:51
URL: http://intebarasjuk.wordpress.com
Postat av: Skrutten

Hej hej du nattuggla.

Visst är det skönt ibland att vara vaken mitt i natten när det lyser hos andra nu med adventsstakar i varje fönster. Det beror förståss på om man mår bra eller inte. Jag hade en helt underbar natt igår fram till fyra i morse då jag insåg att mina krafter återkommit efter lång tid på sjukhuset. OAOO...

2010-11-29 @ 00:52:23
URL: http://edsliv.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0