Jennifer & jag gjorde en liten cup ;)

Förra bandy matchen vi var på så sa min bror efter till Jennifer, -Tycker det vardåligt att inte F bjuder på tårta idag...

Det var som ett skämt, F Jennifers sambo fyllde år nyårsdagen, matchen var 2 dagar efter nyår. SÅ då svarade Jennifer att jag, men på träningen på måndag så kan ni få det.

Så vi pratade om det där efter & skojade om det, sen sa vi att det skulle vara kul att komma med 2 tårta till dom eftersom det var första vinsten för dom oxå. Så så blev det, vi svängde ihop 2 tårtor på 2min, för att inte F skulle hinna hem & se vad vi gjorde. För han hade sagt att hon inte fick göra det, tror att han skämdes lite. Men detta var ju mellan Jennifer & Jonas...

Så sen till dom skulle ha samling så var vi där, väntade så dom flesta skulle ha kommit sen överraskade vi dom :D

Överraskade blev dom oxå, F bara flinade... Materialarn vart mycket glad! Dom andra log bara, men vågade inte säga så mycket...





Recept

*Färdig tårtbotten
*Banan
*Frusta jordgubbar & hallon
*Grädde
*Gelé hallon
*Bilar
*Strössel
*Kristyr tror jag att det heter?.. :S

Banan i botten På andra laget hade vi hallon & grädde på den ena & den andra var det jordgubb & grädde, sen på toppen grädde, godiset & så skrev vi med kristyr..



Kommentarer
Postat av: sophie

ooh mums, knappt man blev sugen på tårta nu :D

2010-01-11 @ 20:43:51
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0