Handfläkt kan användas till mycket

Håller på att förbereda mig nu..

Har målat naglarna nu & dricker en kaffe för att vakna till liv ordentligt ;)

Jag har upptäckt en pryl som jag har haft i flera år men den har legat i städskåpet. Det är en handfläkt som går på vanliga AA batterier. Den går heller inte att göra sig illa på, vingarna som snurrar är gjorda av skumgummi & den stannar även om man tar på den för hårt. Man kan hänga den runt halsen eller sätta fast den i bältet om man vill ha den med sig ;)
Tror att jag betalade 10 kr för den, absolut värd sina pengar.



Den torkar jag naglarna med så det går fortare. För jag  har aldrig tålamod att sitta så länge. I regel får jag alltid måla om 1 el 2 naglar som jag stöter i för att jag måste ju bara göra...
Kan även anvädas till flera saker så klart..
Som när jag en gång i tiden åkte buss så vet jag att flera gånger på sommaren när AC inte fungerade hade jag velat haft denna fläkt, i bilen på sommaren om man inte har AC eller på stranden..

Eller har du något bra tips till vad man kan ha den till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0