Allt är inte bra som man trodde att det skulle vara.

Nu några timmar senare sen sist så har jag ätit upp den sista thaimaten som var kvar.

Efter så fyllde jag skurhinken (har inget fotbad så man tager vad man haver) & fyllde den med vatten & medel för fotbad. Men inte fotsalt som jag har trot att man ska ha, för det var vad mamma använde & alla andra som jag känner. 

Har fått lära mig att man ska inte använda salt på kroppen, för det torkar ut den! Så istället för salt använder man produkter som innehåller socker som fortfarande har samma funktion, men inte förstör & torkar ut. 

Fyllde hinken så att halva vaden var där i också. Mycket skönt!!
När det kändes bra så filade jag det lilla som är att fila på mina fötter...
Använde samma massageolja som igår fast idag på vader & fötter, masserade lite, det jag orkade. Alltid bättre med lite än ingenting! Sen torkade jag av överflödig olja & smorde in fötterna med en härlig svalkande fotsalva som doftar mynta, mycket fräscht! Så nu är mina fötter som bäbishud... 

Tog kanske 20-30 min allt medans jag ändå satt framför tv.

Nu sitter jag här & försöker fokusera, men det går inte särskilt bra... Tankarna flyger åt olika håll & kroppen värker & molar.. Så funderar på att tänka på refrängen. Nu skulle det var mycket skönt att få krypa ner i en varm bubbelpool som masserar lite & ger värme så hela kroppen slappnar av!

Hoppas på en bättre dag i morgon & att jag ska kunna så lite penséer då :)

Kramis


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag använder mig av tro de eller ej..Gulsåpa ...Kan bra.

2010-04-21 @ 19:56:46
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0