Middag, film, Wii & kvällen är gjord

Igår var jag hemma så sent så det vart direkt ner i sängen...

Men jag var bortbjuden på middag hem till Jennifer. Så tog en liten promenad dit med hundarna... Vi åt en god middag, tonfisk, pasta, med en ört, vitlök & chili sås till. Efter det så skulle vi titta på en film som hon fått i julklapp. Vi åt en smultron/hallon glass till efterrätt & drack en kopp te.

Filmen hette Marley & jag, handlade om en ouppfostrad hund. & det var den verkligen! Ingen tvekan om det... Jag blev irriterad bara av att titta på filmen, kan inte ens tänka mig hur dom hade det i verkligenheten, den bet sönder det mesta, gick inte att gå promenader med, hoppade på folk så dom ramlade omkull etc...

Men trots det så var den mycket rolig & bra.

Den får i betyg ♥♥♥

Efter vi sett filmen & L somnat så tog vi fram Wii... Men denna gång så spelade vi Super Mario som dom fått i julklapp. Älskar det! Spelade det jämt när jag var liten. Så det var en liten nostalgi stund i går.. Sen har man ju svårt att sluta för man vill klara av banorna...

Men när tummen var röd, & jag hade ont i resten av kroppen så tog vi ett annat spel. Då vart det snowboard. Då ska man stå på en bräda, hålla i kontrollen & i stort sätt röra på allt man kan röra på...

Vi hade mycket kul!

Det tar en liten stund innan man kommer underfun med hur man ska göra, hur man får till tricken. Det gick väl sådär.. Men tycker att det var bra för att vara första gången. Men när klockan började närma sig 02 så kände jag efter några omgångar på snowboarden att min kropp sa i från. Så då plockade vi ihop för kvällen.

Tack för allt Jennifer ♥
Jag tog lilla promenaden hem igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0