Så vackert med alla färger!

Inte min bästa dag jag haft den här veckan. Jonnes  uttryck var; du är lite vinglig idag och lite blek. Han satte huvudet på spiken!

Jag klev inte upp förens vid 11 och därefter tog der flera timmar innan jag orkade göra något. Men för att överhuvudtaget orka med dagen och huvudvärken som dunkade skulle gå över fick ja ta extra smärtis.

Tvingade mig själv att gå ut! Jonne och hundarna var ute, gick ett varv på tomten, tog bort lite ogräs men tittade mest på allt vackert som blommar nu!

Rabatten, mitt på tomten med alla nya tulpanerna jag satte i höstas bl.a

Jag bör glad av alla vackra färger 

Under trädet gjorde jag en liten rabatt där tulpanerna nu står i blom. 

Äppelträdet blommar för fullt ni, dom är ju för söta!

Till kvällen blev det talas, med många levande ljus och en film. Regnet öste ner på utsidan, vilket gjorde det extra mysigt! 
Hoppas du också hade en mysig lördagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0