Fått min operationtid, väntan blir lång!

Tog nog lite vatten över huvudet igår, var lite väl ambitiös. Därför är jag extra trött idag. Men jag har min assistent här i många timmar idag och kan därför få lite gjort ändå.
 
Tänkte vi skulle köpa lite blomjord, för att kunna plantera mina tomat-, gurk-, chili-, örtplantor i större krukor idag. Kanske hinner vi med någon blomma inifrån också? 
 
Ringde i morse till operationsplaneringen, den 1 juli(!!!!) är min axeloperation inplanerad! Vilket betyder att jag får vänta nästan 18 veckor! Känns som en evighet bort. Det blir mitt i sommaren när jag vill kunna bada, gå promenader med hundarna, göra utflykter. Varje gång jag haft axellåset släpper huden på insidan av armen, det ser jag inte fram emot mitt i sommaren! Jag står på en lista för återbud, hur stor den risken är att jag skulle få en tid vet jag inte. Jag får försöka vända det till något positivt. Jag hinner plantera det jag vill som blommor och grönsaker. Kommer få hundarna trimmade innan. Alltid något.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0