Stures lite egna sidor

Sture har lagt sig till rätta i sängen, dags att sova!?

Undrar när han ska väcka mig, hinner jag somna är frågan? Oftast vill han inte stanna inne hela natten, trots att han gosar ner sig skönt, myser och ser ut att trivas. Rätt var det är vaknar han, då vill han ut och det är NU, inte senare! För att få fart på mig vet han precis vilka knappar han ska trycka på, riva sönder tapeten, gnaga på dörrkarmen eller välta ner mina saker! Råkar en annan katt eller Tayla gå förbi får den sig en hurring. 

Än så länge ligger han sött i sängen och myser. 

Jag är jättetrött efter lång dag! Vi har hämtat ut våra pass, så nu kan jag köra bil, legitimera mig och hämta ut körkortet när det är klart. Naglarna är ny fixade. Gjorde ett riktigt kap på nya underkläder,  Twilfit hade rea. Skulle byta en b-h jag köpte för länge sedan nu, kom ut därifrån med ytterligare 2 st till, 6 par trosor, 6 par strumpbyxor, 2 par resårlösa strumpor. BH'arna var för 50%, trosorna nedsatta till 49kr/st eller ta 3 betala för två, strumpbyxorna 69 kr/st eller 3 för 99kr. Dumt att låta bli och handla, jag behövde dessutom fler trosor. Ena b-h'ån var utan bygel, tänkte det kan vara skönt hemma, får annars lätt ont av byglarna. 

Är inne i en period då jag helst vill ha klänning/tunika och nu när det börjar bli kallt behövs strumpbyxorna som värmer lite. Ska nog klara mig ett tag på dessa. Brukar passa på när det är rea, det brukar vara bra pris då på lite udda färger som andra inte vågar bära 😀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0