Nu fick vi till det!

Har haft en bra dag, var uppe med tuppen för att släppa ut hästarna. Några dom sov när jag klev in i stallet och tände upp lampan. Alltid lika jobbigt när klockan ringer, men också alltid lika mysigt att kliva in hos dom på morgonen och få gosa lite. Då är det värt allt! 

Jag ska erkänna att jag gick raka vägen till sängen och kröp ner under täcket igen när jag kom hem. Somnade om och vaknade 2 timmar senare. 

Tarzan var då lagom sur på mig för att han inte fått gå ut. Nu för första gången på 9 år var han borta då han skulle vaccineras, 3dje gången gillt lyckades jag få med mig honom. 

Skulle sedan förbi optikern och låna hem nya glasögon för utprovning. Då hann Tarzan bli riktigt irriterad på vägen hem, vi hade en lång diskussion om hans beteende under färden och åter igen vann jag över honom och hans ilska. Han gav upp!!

Det gäller att visa vem som bestämmer 😉
Eller hur? 😀



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0