Börjar bli dags för julpyssel och julkort.

Blev jättenöjd med julkorten jag gjorde förra året. Hur jag ska toppa det i år vet jag inte, men har en idé 😊

Tips på hur du kan göra 
Så här gjorde jag , kopierade noter på ett färgat papper (går att köpa i hobbyaffär), rev kanten så det blir lite slarvigt, klippte ut hjärtan i filttyg, ett natursnöre som jag linda runt första sidan och en stämpel med texten god jul. Det röda pappret fixa en vän till mig som hon ska till i en skärmaskin för få den storleken jag önskade.  

Brukar du skicka julkort?

Jag tycker det är mysigt med pysslet krig jul, få överraska en vän med något handgjort. Sprida kärlek och värme. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0