Koltrasten fast i Tempus box!

Sitter här i soffan igen, hade lagt mig i sängen för att sova. Nu en timme senare hade jag inte somnat ännu, därför sitter jag här.
 
Känner mig mör i kroppen idag, tror all avkoppling igår på spat satte fart. Har besökt min sjukgymnast idag igen, hon har gjort ultraljud på mig några gånger på de ställen där jag är mest spänd. Det känns mycket skönt och släpper en del. Hon smörjer också in på det aktuella stället efter med aloe heat lotion och tejpar axeln som vanligt.
 
Kände efter för umgås med någon, ringde en av min 2 vänner som heter Laila, visade sig att vi var på samma ställe där hon planerade äta lunch. Gjorde henne sällskap, mycket trevligt! En spontan god lunch i gott sällskap! Innan det var dags att fortsätta hemåt. Tanken var jag bara skulle vända in princip till stallet, men var för trött fick därför lägg mig en stund.
 
Tempus gnäggade när han fick syn på mig, blev alldeles varm i hjärtat!
En koltrast hade fastnad mellan gallret och fönstret i hans box och fick givetvis panik när jag dök upp. Skulle försöka rädda henne undan för inte bryta sina vingar. När jag väl hade henne släppte hon varenda fjäder i stjärten! Blev snopen och kände då hennes mycket höga puls, släppte och hon flög.
 

Det blev lite längre tid i stallet än tänkt, men det var mycket trevligt, träffade den nya som ska flytta in hennes häst hon köpt i morgon. Hon är bekant sedan tidigare, och det ska bli roligt att hon flyttar dit. Ser fram emot att träffa den nya stjärnan hon köpt.
 
Tar ett glas mjölk, en skorpa och tittar en sund på TV. Får jag se om det hjälper? Har sovit dåligt den senaste tiden, kanske beror det på fullmånen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0