Återvinning av toarullar till mina plantor

Sitter fortfarande i soffan och samlar mig för att börja dagen, nya veckan. Vad ska jag lägga min energi på idag förutom Tempus?
 
Har funderat på att ta en massage, är så stel överallt i kroppen, men överväger samtidigt vad jag får ut av den när det kostar mindre att gå på dag-spa. Massagen i tillståndet min kropp är nu kan göra att jag får feber och mycket ont. Den är också mer kortvarig, medans några timmar på spa gör mycket gott för kroppen och själen en längre tid framöver! Då är frågan om jag ska åka själv eller försöka få med mig någon vän som vill och kan göra mig sällskap. Stora frågor! ;) Kanske inte tycker du, men det är viktigt att ta hand om sig själv och kroppen vare sig man har ett syndrom eller inte. Den ska hålla länge och behöver smörjas och omhändertas för att göra det!
 
Solen tittar äntligen fram, har varit många dagar nu med mulet väder, dimma och regn. Som man brukar säga efter regn kommer solsken :)
 
Har skolat om dom flesta av mina plantor, har några kvar. Idag kanske är en bra dag att fortsätta, skulle dock behöva lite mer så-jord och toarullar. Toarullarna använder jag som "krukor", som gör det lättare när dom ska planteras, bara sätta ner i jorden. Återvinning, istället för att köpa torvkrukor för massa pengar, kan man använda det som man redan betalt för och har hemma :)
 
 
 
 
Hundarana ligger på den nya bädden bredvid soffan och snarkar, kanske sätta fart på dom genom att gå ut en stund på tomten. Skulle kännas fint med frisk luft, var inne igår när det regna hela dagen. Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Pia EDSmamman

Men så himla smart Madde!!!! det ska jag lägga på minnet! TACK kära du! <3

Svar: Vasségo ;)Kramis <3
Madeleinelife

2014-05-21 @ 21:27:01
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0