Fanns inget som hjälpte!

Min kropp sa upp sig igår, den ville inte sammarbeta över huvudtaget!
 
Huvudet var som en tickande bomb, kroppen molade av värk & spänningar i musklerna. Sov fram till 10.30, lag mig igen vid 13 tiden, var uppe mellan 14-16, lag mig i sängen igen, sov 2 timmar. Uppe 1 timme mellan åt lite & mockade åt Tempus. Gick & lag mig igen kl.19 & sov tills idag kl. 07.00! Trött kan man säga. Försökte med allt för att bli piggare, mediterade, låg på spikmattan, sov, var ute tog frisk luft med hundarna på tomten, kylde nacken där det var som mest svullet & spänt. Men det enda som hjälpte vara massa sömn!
 
Igår vart inte mycket gjort med andra ord!!
 
Men idag mår jag bättre & kroppen gör inte lika ont längre.
Startade dagen med att släppa ut hästarna i morgon solen, kan inte bli bättre start på dagen!
 
Önskar dig en härlig solig tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0