Alla har vi behov, glöm inte se dom hos andra

Tempus var sällskapssjuk idag, på ett sätt som jag inte vet om jag sett honom tidigare?
 
Idag fick Tempus gå ut i hagen bredvid sin egna, då hänganordningen till hans hö nät gick sönder igår. Han var inte riktigt tillsfreds med att stå i den hagen. Öppnade därför upp mellan hagarna, nu kan han gå emellan som han vill. Då i alla fall kom han fram till mig, ställde sig ganska nära, som om att han ville säga mig något. Där stor han sen kvar, vi hade en pratstund (intuitivt) & myste. Det var jag som till sist gick därifrån.
 
Det är viktigt att stanna upp, känna in & se behov. För behov har vi alla, vare sig kan prata verbalt eller inte. Idag hade Tempus behov av närhet & någon som lyssnade. Kände därför trots att klockan sprang iväg att jag inte kunde bara åka hem. Därför tog jag in honom, borstade av honom ordentligt & han fick lite extra omtanke. Skulle kunna stå hur länge som helst nu under fällningsperioden....
 
Nu ska jag rensa mina tankar, klippa negativa energier, tacka för & tänka på allt fint jag varit med om idag <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0