Sista ridturen på ett tag..

Tråkigt nog nu när jag äntligen kommit igång med ridningen kontinuerligt på många år, blir det ett uppehåll. Tänker på OP av axeln jag ska göra om några dagar. Tempus kommer fortsätta ridas utav hans medrytttare Ida. Vilket känns mycket skönt, då slipper jag känna ångest över att han blir stående. Han hålls igång hela tiden, när ja sen orkar kan jag hälsa på.
 
Vi fick en riktigt mysig tur tillsammans med Jenny och River igår (lördag). I skogen, på stigarna, ängarna tog vi oss fram. Killarna verkar trivas mycket bra ihop. Dom har ännu inte gått tillsammans i hagen, men har boxarna mitt emot varann och har gått några ridturer tillsammans nu. Vi skrittade och travade bredvid varann och beter sig som dom aldrig gjort annat! Roligt och mysigt!
 
I morgon (måndag) får han gå ut på bete med stona.
Det vet jag att han ser fram emot! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0