Ett varmt skönt kvällsbad

efter arbete i trädgården hela dagen.
Rätt mör i kroppen, men det jag önskade skulle bli gjort har jag genomfört idag.
Tomaterna, tagetesen, småbladig och sallads basilika har jag sått. Köpt ekologisk jord som jag ska så  och odla grönsaker i mina pallkragar. 
 
 
 
 
Sättlöken är i jorden (nästan alla, fick inte riktigt plats), fler pallkragar önskas, om vi ska kunna odla det vi vill. Jonne ska försöka ordna några till åt mig. Brukar odla något nytt för varje år, i år blir det lök, ruccola, slanggurka och bladpersilja. Får se om jag lyckas?
 
 
Ska så morötter, blandad sallad, ruccola, slanggurka, krus och bladpersilja. Köpt en lagerhylla där jag kan ställa upp mina minidrivhus, i vardagsrummet.
Den får jag montera i morgon.
 
Precis kommit upp från ett skönt varmt bad, skön avkoppling och mysig avslutning på kvällen och helgen.
 

 
Hoppas eran helg varit behaglig? Önskar er en fin vecka! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0