Jag gör mitt bästa!

Vet inte vad som hänt, inlägget jag skrev igår är borta!? Jag var i alla fall på jobbet igen i onsdags. Det var nästan 2 veckor sen sist. Lika kul varje gång jag orkar ta mig dit! På torsdagar är husse & sjunger med sin kör. Då passar vi på att mysa lite extra jag & djuren. Tayla & Jane låg med mig i soffan, Bazze & Nellie nedanför.
 
Det ger mig styrka & energi!!
 
 
Idag harjag varit på massage igen. Lika behövligt som alltid, skulle jag ha råd hade jag gått varje vecka! Det galet hur stel jag är i kroppen, fattar inte hur blodet kan cirkulera över huvudtaget!? Nu flödar det bättre igen ett tag. Önskar er en fin & mysig helg med mycket kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0