Decoupage på glas & porslin med servetter

När man är lite mer begränsad igen får man vara kreativ.Jag satte igång & skapade! Plockade fram mitt decoupage material, hittade olika föremål i skåpen som jag ville göra om till något vackert. Jag har använt servetter. Dom här två skålarna har jag aldrig gillat, tänkte att kanske jag kan få nytta av dom när dom får en ny stil? Före & efter bild. Hittade en skål i porslin som var extremt tråkig. Nu har dom fått nytt liv! Och jag kan tänka mig att använda dessa nu. Ett senapsglas blev en ljuslykta. Tycker det jätteroligt att göra om saker som finns i hemmet som kanske inte riktigt passar in eller som jag tröttnat på. Dom får inte bara ett nytt liv, dom får också en personlig tutch & blir något jag gjort själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0