Arbetspröva eller inte??

Det har inte varit min nästa vecka. Fortsättning följer på mitt sorterande. Idag har jag inte gjort något åt det, men det har gått framåt :-)Hade besök av min vän Elin på middag idag. Tror att det är 1 år sen sist? Lång tid i alla fall! Nu idag fick vi till det, man måste bestämma en dag. Vi hade massor att ta igen! Såklart hann vi inte allt på 2 timmar, kanske hinner vi ta igen lite mer om några veckor? Rida får jag vänta med ett tag till, tråkigt att det blir ett uppehåll nu när jag fått en bra rutin! Ska börja med sjukgymnastik igen, hoppas jag hittar ett gummiband att träna med imorgon. Sjukgymnasten har skickat papper på övningar, då hon inte hade tid förens om ett tag framöver. Nu kan jag börja komma igång innan vi kan ses.Fick ett samtal av AF (arbetsförmedlingen) idag, ett avstämningsmöte är bokat ihop med min läkare & FK. Då ska vi prata min fortsatta tid framöver på arbetsprövningen. Jag har inte varit på jobbet dom tänkta timmarna sen i början, målet var att komma upp i 10 tim för att sen (förhoppningsvis) öka. Jag kom aldrig upp i dom timmarna & det var bara de första 2-3 veckorna jag var där alla 3 dagar som bestämt. Så här har det sett ut varje tillfälle jag arb. prövat. Efter 6 v går det mer & mer utför, jag blivit sämre varje gång vid den tidpunkten. Vilket inte heller är ett undantag denna gång. Vi får se vad dom säger, tidigare har det varit för kort tid för att avgöra.Tänker inte spekulera hur det blir framöver, då jag aldrig vet vad FK & AF bestämmer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0