Kungsträdgården

En spontan liten tripp till Kungsträdgården igår med min darling..
 
Hade sett att körsbärsträdena där är i blomm nu. & för att hinna se dom fantastiska små rosa blommorna får man vara snabb, under den korta tiden dom blommar.. Så sagt & gjort tog vi oss dit! Det var lika idylliskt som det sett ut på bild, en plats för romantik. Alla var som tokiga att ta bilder! Det fotades överallt, av ungdomar, tjejer, killar, kompisar, kärlekspar, äldre, turister osv. & självklart ville jag också ha lite bilder. Hade jag haft ork hade jag tagit någon timme & fotat med min systemkamera där. Men det fick räcka med några bilder med mobilen :-)
 
 
 
Är glad att vi åkte dit & tittade på körsbärsträden, det var de värt!
 
Om du har möjlighet att ta dig till en plats där finns ett blommande körsbärsträd, gör det! Du kommer ångra dig annars. Dom är vackra, exotiska, romantiska & man blir glad i själen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0