2 ÅR MED MIN DARLING

För 2 år sedan kom han hem till mig, & har sen dess inte lämnat min sida! Det har varit en underbar tid tillsammans med dig, vi har varit med om mycket. & flera av mina drömmar, önskningar har blivit sanna.

Du får mig att le, att skratta
att ge
Du gör mig lycklig
lycklig som sambo, din prinsessa
Du får mig att tro på mig själv
tro på livet
det jag tror på
Du stöttar mig
stöttar i vått & torrt
som ett stöd vid min sida
Du är min solstråle
som värmer mig gott om natten
värmer i själen
en solstråle som lyser över mig
Du är min
min älskling
mitt hjärtat



Älskar dej....

Kommentarer
Postat av: Andrea

All lycka till er :) så fint skrivet.

Svar: Tack så mycket! :-) Va roligt attt du tycker det, tack snälla...
Kram Madeleine
Madeleinelife

2013-05-21 @ 08:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0