Axel lux 3, uppdaterat 20130228

Har fått min sjukgymnastiks program uppdaterat igen. Några "uppvärmningsökningar" fick jag behålla, sen fick jag 6 nya rörelse övningar.Var hos min sjukgymnast förra veckan, torsdag. Vi gick igenom & tog mått på min rörelseförmåga, hur den hade förändrats sen sist. Vissa rörelser har ja kommit en bit i rätt riktning, å andra står jag kvar på samma som sist. Har inte kunnat genomföra någon träning under tiden jag varit sjuk. Men försöker tänka på hela tiden att använda armen & utmana mig själv. Så även om det är små framsteg så är det stor skillnad från dag 1. & har heller inte kunnat börja på det nya (axel lux 3) då jag fick fruktansvärt ont efter besöket & feber 2 dagar senare.. Det är en lång väg att gå, frågade hur lång tid på ett ungefär? Fick till svar ca 1 år. Sen spelar min EDS in, som vi behöver ta hänsyn till, & anpassa övningarna där efter. Att säga exakt tid är därför svårt.Har bestämt att ta ett lux-program i taget, ett besök hos sjukgymnasten, vilket är 2 veckors etapper. Där emellan tar jag en dag i taget, för att kunna ta mig igenom detta. För denna typ av sjukgymnastik är allt annat än rolig, vilket jag & min sjg C är rörande överens om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0