Återbesök till ortopeden

Äntligen kunde jag komma iväg på återbesöket till ortopeden, efter jag varit tvungen att lämna återbud 2 ggr... Pga att jag varit sjuk. Han frågade hur det gått, om jag går till sjukgymnasten, om jag trivs med henne? o.s.v Men när det kommer till punkten då det är dax att undersöka axeln, klämma, dra, vrida & känna är det inte kul längre. Det är en hemsk smärta att stå ut med, när man dessutom har ont redan innan. Hade ingen bra dag idag heller pga min EDS. Men man får stå ut & säga till om det gör för ont. Summa å summarum, ser bra ut, det tar tid, lite längre med hänsyn av EDS:en. Kämpar vidare min sjukgymnastiken, men får backa lite. Då jag blir sämre av nya programmet & för att kunna genomföra alla övningarna drar jag ner på repetitionerna. Så ska det bli bra till slut.Med en hemsk huvudvärk, molande värk i ryggen gick jag å la mig på kvällen för å vila bort den. Med hjälp av spikmattan, då inget annat jag prövat hjälpte! Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0