Ansökan om förlängningen är inlämnad

Det har gått 3 år sen nu ja fick mitt färdtjänstkort & parkeringstillstånd! Känns som förra veckan.. När jag fick det så var det med blandade känslor jag hämtade ut dom. Vilket det är även denna gång, kanske lite mer då jag tagit steget att ansöka om specialfordon. Vilket innebär att jag kan ta med min princessride (mini crosser). Vilket jag inte gjort hitintills, då jag inte varit där mentalt. Men det finns många tillfällen jag skulle behöva el-moppen, så någon gång ska jag ta steget. Det jobbiga att inse är behovet av tjänsterna & det inte är accepterat av alla. & om det är för att jag inte "ser" ut att behöva det eller det handlar om man inte vill acceptera mitt behov, det vet jag inte? Men det är ingen hemlighet att detta är en absolut nödvändighet för mig!

Nu tar det 3 veckor innan beslutet är klart om jag får dessa tjänster förlängda. Dessvärre glappar det på 1v, då både ftj & p-tillståndet går ut sista mars... Men det får gå, ja är ju mestadels hemma ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0