Pyssel, fix & saker att göra...

En ny vecka med nya utmaningar.. Tempus & Catch Up trivs riktigt bra ihop, följs åt i hagen, betar intill varandra. Tycker det är roligt för Tempus att dom trivs ihop & gillar varandra.

Har haft en dag med lite pappersfix. Det som alltid behövs göras, men en sådan sak som skjuts fram. Har lite kvar, men det får bli senare i veckan.

I övrigt hann jag inte med hälften av det jag tänkt göra idag. Sov längre än väntat, var riktigt trött efter igår, då vi fixade lite i trädgården. Då blir resultatet annorlunda, får tänka om & acceptera läget. Men något blir oftast gjort & jag är nöjd med min dag.

Huvudvärken har hängt med hela dagen, tänkte bli av med den nu i hjälp av sömn...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: andrea

Finns alltid plock att göra.Ha en fin onsdag.

2013-06-12 @ 08:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0