Inte enligt planen, men blev lika bra ändå!

Planen var att åka till stranden, bada, äta lunch, fika, med Jennifer & barnen. Men sommarvärmen & solen dom lovat var borta. Istället öste regnet ner, åskade, senare mitt på dagen var det mulet. Vilket gjorde att vi sköt fram det istället, hoppas på bättre lycka imorgon..
 
Istället vilade jag länge, till någon gång efter lunch, hade svårt att
hålla ögonen öppna...
 
När ja väl kom igång åkte jag & besökte min tidigare granne & min vän Laila. Vi lyckades gå om varandra på midsommar, trotts att vi var på samma ställe! Men nu fick vi möjligheten att ses på en fika istället. Har hänt en del sedan jag bodde där, då märker man att tiden går... Hade det jättetrevligt, hoppas det inte dröjer ett 1/2 år tills nästa gång jag tar mig dit!!
 
På kvällen åkte jag en sväng till Tempus, blir alltid lika glad när jag ser honom. Han mådde bra, såg fin ut, & glad att se mig också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0