En sommardag i juni 2013

Vilken härlig, underbar sommardag!!
 
Idag har Tempus fått sina hovar puttsade av hovslagaren, dom ser riktigt fina ut igen & dom har kommit i balans igen efter ha varit snéverkade. Det känns riktigt skönt att det gick så fort att återgärda! Vi kommer fortsätta med korta intevaller så vi är säkra på att dom håller & är fina!
 
Tog en sväng till stranden på eftermiddagen med Jennifer & hennes barn. Riktigt skönt, var lite osäker på om det var badtempratur i havet? Men det är inte så öppet där, vilket gör att det blir några grader varmare i vattnet. Så jag har badat i havet idag :-) De tre tidigare gångerna i år har jag badat i en insjö, vilket känns lite fuskigt ;-)
 
Vad föredrar du att bada i, insjö eller havet?
 
Jag föredrar havet, det är vad jag är uppväxt med & det som känns mest narturligt. Sen gillar jag att kunna se i det klara vattnet, se ner till botten & mina egna fötter.
 
Bilden tog jag på Öland i Bödahamn där vi övernattade.

Kommentarer
Postat av: andrea

Havet :) om jag har en oki eds dag.Härlig läsning :)

2013-06-26 @ 17:22:56
Postat av: andrea

Det är dom som runt en som älskar i släkten som förstår en,plus vänner som verkligen läst på om eds.Jag är så glad jag har min lilla nya hund sen jag fick ta bort min stora efter 8 år trogen vän hur man en mådde.Skog natur djur dom som älskar en ger pepp så man kan le :) Dagar man :( http://youtu.be/EuemQGnSH6c

2013-06-26 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0